Outdoor

Czas czytania: 1min

Reklama outdoorowa skutecznie dociera do szerokiej grupy odbiorców w przestrzeni publicznej. Kluczowe jest wybieranie ruchliwych lokalizacji, takich jak centra miast czy przystanki, oraz bieżąca analiza skuteczności kampanii.

1. Planując kampanie miejskie pamiętaj o różnorodności form outdoorowych

Dobierz nośniki tak, aby zaproponować widzom różne formaty reklamy,
gwarantując dobrą zapamiętywalność kampanii.

2. Wybieraj reklamę wielkopowierzchniową, gdy jest to możliwe

Im większy format reklamy, tym wyższa zapamiętywalność. Śmiało sięgaj po duże
powierzchnie.

3. Sprawdzaj szczegółową dokumentację miejsc ekspozycji

Domagaj się obszernej dokumentacji miejsc ekspozycji, a jeśli dokumentacja jest
uboga to dowiedz się jakie marki korzystały w przeszłości z danego nośnika.

4. Planuj reklamę na środkach komunikacji miejskiej w lecie

Pamiętaj, że lato to najlepszy okres dla reklamy na środkach komunikacji
miejskiej. Jesień, zima i wiosna to ryzyko pochlapanych, brudnych pojazdów.

5. Śmiało planuj reklamę poza miastem

Pamiętaj, że jeśli na interesującym cię odcinku ruchliwej trasy nie ma nośnika,
który spełnia warunki planowanej kampanii, to istnieje możliwość ustawienia
tymczasowych tablic. Znajdź brokera, który podejmie się tego zadania.

6. Śmiało planuj reklamę poza miastem

Część nośników w większych miastach jest przebadanych, proś o aktualne
badania oglądalności nośników na etapie planowania działań.

7. A co jeśli w miejscowości nie ma żadnych nośników?

Zaplanuj nośniki ruchome na przyczepach samochodowych albo zaplanuj go-
boardzistów, którzy w określonych dniach i porach dnia będą przechodzić
określoną trasę eksponując tablice reklamowe.

8. Nie zapominaj o ulotkach

Ulotki są dobrym nośnikiem reklamowym, szczególnie w gęsto zaludnionych
rejonach miejskich. Zaplanuj dystrybucję ulotek ze śledzeniem za pomocą
sygnału GPS.

8. Wykorzystuj nośniki cyfrowe

Śmiało planuj digital OOH, który umożliwia emisję kreacji dynamicznych oraz w
niektórych przypadkach interaktywnych.

Pobierz PDF